Maja Šorli Jakin

Maja Šorli Jakin

Maja Šorli Jakin je izvršna direktorica W3B.

Ena od pomembnejših lekcij, ki sem se je naučila v svoji karieri, je, da moraš najprej ustvariti okolje, kjer se ekipa…

Izšla je nova številka revije SaMMozavestno 

 

https://www.youtube.com/watch?v=VmGUgEzDPyA
25. 10. 2024
https://www.youtube.com/watch?v=Ayo4iGdhZHw
https://www.youtube.com/watch?v=WbgztLTlxtY
https://www.youtube.com/watch?v=z0sy3G4Eil0
https://youtu.be/mrUrTyaYHEQ?si=4rVYtmSwRt7PiLEB
generali5
Video file

Dogodki

Opaženo

neprimerna premiera

Telekom Slovenije je v sodelovanju s Pristopom na nedavni predpremierni predstavi letošnjega filmskega festivala Liffe na poseben način opozoril na neodgovorno uporabo tehnologije, ki smo ji pogosto priča tudi v kinodvoranah.

z

To jesen je Argeta predstavila tri solate, s katerimi je znamka vstopila v novo kategorijo, oglaševalsko kampanjo novim solatam pa so »servirali« pri agenciji Luna \TBWA.

pljučni rak

Ko so bili kadilci, ki so danes starejši od štirideset let, še mladi, je popkultura kajenje prikazovala kot nekaj privlačnega. Moški so bili s cigareto videti bolj možati, ženske bolj zapeljive. Danes prav te kadilce najbolj ogroža pljučni rak.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji